Customer Discussions > foreign language books forum

Portuguese language books

Sort: Oldest first | Newest first
Showing 1-25 of 82 posts in this discussion
Initial post: Dec 29, 2010 9:24:53 AM PST
Does anyone have any first hand experience w/the Freedom to Learn language series? I am interested in the Portuguese book for kindle. I like that there's an audio version. Any comments are appreciated. Thanks.

Posted on May 10, 2011 11:19:52 AM PDT
Cassio says:
Hi Paula. I am sorry, I have not used the series before. By chance, do you know where I can buy some Portuguese language books for Kindle?

In reply to an earlier post on Jun 8, 2011 9:55:28 PM PDT
[Deleted by the author on Jun 8, 2011 9:55:50 PM PDT]

In reply to an earlier post on Jun 9, 2011 3:05:52 PM PDT
Last edited by the author on Jun 9, 2011 3:08:52 PM PDT
jpyvr says:
Cassio - There are many Portuguese language books available for Kindle. All you need to do is put "Portuguese edition" in the search terms in the Kindle Store and you'll get a listing of all of them, which can be narrowed down by subject. There are currently about 2700 books in Portuguese available (as of today). This doesn't include dictionaries or Portuguese language courses or phrasebooks - just books written in Portuguese or translated into that language.
Cheers,!

In reply to an earlier post on Jun 14, 2011 8:14:11 AM PDT
Cassio, is portuguse your native language!? Usually, I search fo "portuguese edition".
Well, would you like to know my independent edition?? Search for "Pedaços de Possibilidade". Pedaços de possibilidade (Portuguese Edition)

Posted on Jun 25, 2011 11:20:35 AM PDT
This is about love (ou isto é sobre o amor) (Portuguese Edition) and This is About Love: Ou isto é sobre o amor (Volume 1) (Portuguese Edition) are some interesting books in portuguese language.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 2:38:35 PM PDT
Cassio. Do you speak portuguese? I'm a Brasilian writer. I wrote Nuvem de Pó. I'ts a novel that will teach you a lot of things of my Brasil.
Tenho certeza de que você vai gostar.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 2:41:44 PM PDT
Hi Paula. I'd like to recomend my book Nuvem de Pó. It's a novel that will teach a lot more about my contry to you.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 2:44:02 PM PDT
Maurem. You can try my book too. Ít's a novel caled Nuvem de Pó.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 2:45:44 PM PDT
Ranyane, Try my book Nuvem de Pó. It's a novel that will teach you a lot about Brasil.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 2:47:15 PM PDT
You can try my book Nuvem de Pó. It's a novel that will teach you a lot about my contry.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 3:35:13 PM PDT
Priscila, vou procurar teu livro sim... e se quiseres conferir minha coletânea de contos "Pedaços de Possibilidade" e comentar, vou curtir. Abraço!
http//depossibilidade.wordpress.com
http://twitter.com/mauremk

Posted on Jun 26, 2011 3:48:01 PM PDT
Você é brasileira? Mora no Brasil?

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 3:51:34 PM PDT
Escrevi um livro em portugues que tambem esta na amazon.com.É sobre o Caminho de Santiago de Compostela...Chama-se Quando Dois Caminhos se Encontram...espero que me leias.
Bom Caminho!

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 3:54:37 PM PDT
Meu caro Guto. Você está usando o codinome? Já li seu livro e gostei muito, inclusive no meu há uma citação sobre o Caminho de Santiago e gostaria qaue você dissesse o que achou.

Posted on Jun 26, 2011 5:19:32 PM PDT
Oi Priscila, Luiz e Mauren...

Eu também sou brazileira e escrevi um livro em português que é este This is About Love: Ou isto é sobre o amor (Volume 1) (Portuguese Edition) quem quiser dar uma olhada e comentar, também vou adorar e é sempre bom encontrar escritores brasileiros que assim como eu sonham em fazer sucesso no exterior.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 5:34:27 PM PDT
Ranyane, Priscila e outros autores que pintem por aqui... e se fizéssemos um pouco mais do que simplesmente anunciar nossos livros? Para um comprador que porventura esteja disposto a comprar um autor desconhecido ( ou pouco conhecido), ver uma avaliação de outros leitores pode ser uma boa pedida, mas não me refiro a "rasgação de seda" mas algo mais próximo de resenhas mesmo. Não sei vocês, mas eu me disponho... e gosto de usar o skoob também... alguém mais?

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 5:38:31 PM PDT
Oi Maurem,

Pode contar comigo e seria bom também fazermos um blog sei lá para divulgar o trabalhos dos brasileiros nos EUA e outra pergunta vocês possuem facebook? Qualquer coisa é só me procurar no meu perfil tem o nome de Ranyane Melo Claudio.

Posted on Jun 26, 2011 6:34:40 PM PDT
Meninas. Estou no fb. Estou como priscila ferraz. Não sei o que é skoob, mas estou muito disposta a divulgar meu livro. Acho que podemos nos ajudar. Meu email é priscilatenista@hotmail.com.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 6:36:04 PM PDT
Já postei minha resposta. onde voces anunciam?

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 6:41:46 PM PDT
Bem, eu usei a ferramenta share da amazon store para repassar o link no fb, twitter e para meus contatos no e-mail, mas isso não tem grande poder de "convencimento". O Skoob é uma rede social para leitores. Confiram aqui: http://www.skoob.com.br/usuario/34010 Vou procurar vcs no fb. Uso também meu blog, mas não penso em grandes vendas, quero antes de tudo alguns bons leitores, dispostos a falar sobre o que leram de meus textos.

In reply to an earlier post on Jun 26, 2011 7:06:02 PM PDT
Mande mensagem no fb dizendo qual é seu livro. Esta semana já baixei minha cota, mas voce será minha próxima na lista.

Posted on Jun 26, 2011 7:20:57 PM PDT
Será um prazer ter algum de voces lendo...http://www.amazon.com/Quando-Caminhos-Encontram-Portuguese-ebook/dp/B004BLJ820/ref=sr_1_1?ie=UTF8&m=AGFP5ZROMRZFO&s=digital-text&qid=1309141200&sr=1-1

Bom Caminho!

In reply to an earlier post on Jun 27, 2011 5:09:59 AM PDT
Oi Priscila. Acabei de comprar seu livro, li algumas coisas a respeito dele e interessei-me de fato. Se ele ainda não estiver cadastrado no Skoob, coloco-o por lá e vou comentando minhas impressões da leitura. Abraço! Pedaços de possibilidade (Portuguese Edition)

In reply to an earlier post on Jun 27, 2011 5:11:33 AM PDT
Oi Maurem. Que bom. Espero que voce goste. Vou ler o seu também.
‹ Previous 1 2 3 4 Next ›
[Add comment]
Add your own message to the discussion
To insert a product link use the format: [[ASIN:ASIN product-title]] (What's this?)
Prompts for sign-in

Recent discussions in the foreign language books forum (58 discussions)

Discussion Replies Latest Post
French Dictionary that works on Kindle Fire? 0 25 days ago
In the USA, can't purchase from Amazon Kindle in Brazil!!!! 3 Jul 16, 2014
What books should be translated into English? 254 Apr 26, 2014
Apocalypse Z by Manel Loureiro 3 Mar 10, 2014
New good fiction books in French language on Amazon U.S. (to be continued...) 75 Feb 1, 2014
Kindle titles in French 18 Jan 22, 2014
Russian-language books 72 Jan 17, 2014
German books 66 Dec 23, 2013
I'd like to find Kindle books in German, and have found that it's impossible to use Amazon.de to order German language Kindle books, to download in the US. Any suggestions for getting/finding German language Kindle books in the US? 54 Dec 3, 2013
Has anyone from the US ordered from amazon.de? 79 Jul 19, 2013
Italian books for Kindle 60 May 12, 2013
A new italian book on Amazon 9 Apr 17, 2013

This discussion

Participants:  26
Total posts:  82
Initial post:  Dec 29, 2010
Latest post:  Jul 15, 2012

New! Receive e-mail when new posts are made.
Tracked by 15 customers

Search Customer Discussions