Customer Discussions > Video Games forum

Well, today is the day. Finally after all this time, everyone can go out and do their civic duty that is their right.


Sort: Oldest first | Newest first
Showing 1-25 of 139 posts in this discussion
In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 10:45:38 PM PST
OMG you're one of them.

Posted on Nov 6, 2012 9:26:18 PM PST
Here's a tissue.

Posted on Nov 6, 2012 9:09:56 PM PST
Last edited by the author on Nov 6, 2012 9:20:17 PM PST
MoultonHawk says:
An unqualified nominee, a non -US Citizen gets voted to his second term, only in America. Barak Obama is the greatest salesman of all time. Let me just charm the pants off of America. When the country fails on so many levels it won't matter I'll just charm them again.

Posted on Nov 6, 2012 4:50:54 PM PST
Last edited by the author on Nov 6, 2012 4:53:27 PM PST
Really
Obtuse
Mormon
Never
Eats
Yams

VS.

Optimally
Benevolent
Actuator
Makes
Applesauce

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 4:50:06 PM PST
OMG SUBLIMINAL...CAN'T.....FIGHT.....IT.....MUST....VOTE......ROMNEY

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 4:45:30 PM PST
You're right, let me head over to the BBCs site. Oh, top story is the US election. It's almost as if this election is important to global issues.

Posted on Nov 6, 2012 4:38:32 PM PST
Last edited by the author on Nov 6, 2012 4:48:04 PM PST
MoultonHawk says:
I knew it iIsaid this morning who cares, u guys are gonna be talking about this silly topic all day yep, who cares about the rest of the worlds issues

Posted on Nov 6, 2012 2:12:35 PM PST
only 1 more hour until I won't have to worry about calls by some random person telling me that they care about my conditions of living. I did get a laugh when someone actually told me that a few days ago, so I started going on about genital herpes. Best way to make a person wish that they had never called.

Posted on Nov 6, 2012 2:06:09 PM PST
Kevin Beirne says:
Hey. No voter. How bout you light off a mortar round into your face next 4th of July. Make sure it's one of the good ones, ya know the big ones that people light off to celebrate America - yeah - those ones. With that attitude that's the least you could do.

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 2:03:12 PM PST
Kevin Beirne says:
I didn't want to consider yahoo a source for such information but I did see a tidbit concerning that. Crazy. Legalization for recreational use. Wow. Honestly I'm glad I quit before that happened because I never would have quit if it does.

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 2:01:28 PM PST
Apparently there was also a ballot measures to tax and regulate pot like booze.

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 1:56:29 PM PST
Kevin Beirne says:
You have done your duty as an American, and accomplished a simple task that has been fought for to no end through bloodshed and death.

Posted on Nov 6, 2012 1:54:27 PM PST
I'm all votimicated

Posted on Nov 6, 2012 1:31:36 PM PST
In line to vote.

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 1:10:37 PM PST
Haha, awesome.

Posted on Nov 6, 2012 12:58:35 PM PST
The campaign ad for the only person you should be voting for anyway.

http://www.youtube.com/watch?v=J1LWg1jFp4E&feature=player_embedded

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 12:24:51 PM PST
Kirksnowsion says:
Since you asked and Wikipedia is awesome -

http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_Vigo

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 12:23:38 PM PST
FOGE says:
Near Terre Haute. I was born in Illinois though. Haha must have been.

Posted on Nov 6, 2012 12:22:05 PM PST
Well, I was born and raised in Indiana and I have no idea where ever Vigo county is. Was the county named after the big boss in Ghostbusters 2 movie?

Posted on Nov 6, 2012 12:18:08 PM PST
M. Weir says:
I'm not doing either!

(cancelled my Halo 4 preorder and already mailed in my ballot weeks ago)

:p

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 12:04:08 PM PST
25 - 34 demographic play sum Degar Dreeemcarst anna sum Segar Shaturn anna sum PoS-too...

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 11:52:51 AM PST
FOGE says:
Hmm. Thats crazy. Im in Indiana btw. About 2 or 3 hours from there tho.

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 11:50:57 AM PST
Last edited by the author on Nov 6, 2012 11:52:35 AM PST
Kirksnowsion says:
Just wait to see whomever Vigo County, Indiana votes for. They've flawlessly picked the winner since 1956 (And all but two since 1892).

http://www.cracked.com/article_20139_6-bizarre-factors-that-predict-every-presidential-election.html

Posted on Nov 6, 2012 11:50:16 AM PST
Oh yeah!!!....WELL....What about Michelle Obama being declared the winner of the Presidential Cookie Bake-Off. Her white and dark chocolate-chip cookies defeated the M&M cookies submitted by Republican rival Ann Romney.

Obama won with 51.5 percent of the nearly 10,000 votes submitted, compared to the 48.5 percent of the votes garnered by Romney.

In reply to an earlier post on Nov 6, 2012 11:50:08 AM PST
Last edited by the author on Nov 6, 2012 11:52:50 AM PST
Makes sense that their big attack is "Bad Breath".

Edit: Ninja'd, kinda funny to be ninja'd by the person you are replying to.
‹ Previous 1 2 3 4 5 6 Next ›
[Add comment]
Add your own message to the discussion
To insert a product link use the format: [[ASIN:ASIN product-title]] (What's this?)
Prompts for sign-in
 


 

This discussion

Discussion in:  Video Games forum
Participants:  33
Total posts:  139
Initial post:  Nov 6, 2012
Latest post:  Nov 6, 2012

New! Receive e-mail when new posts are made.

Search Customer Discussions