Winter Driving Best Books of the Month Valentine's Day Shop Learn more nav_sap_SWP_6M_fly_beacon St Lucia Bose SoundLink AE All-New Amazon Fire TV Grocery Valentine's Day Cards Amazon Gift Card Offer chiraq chiraq chiraq  Amazon Echo All-New Fire Kindle Paperwhite Prime Exclusive Savings in Video Games Shop Now Sale
Profile for LEYMI RAMIREZ > Reviews

Helpful Votes: 5

Community Features
Review Discussion Boards
Top Reviewers

Guidelines: Learn more about the ins and outs of Your Profile.

Reviews Written by

Price: $29.97
20 used & new from $29.97

5.0 out of 5 stars RECOMENDADO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
ES UN PRODUCTO SUMAMENTE LIVIANO, SE ADAPTA TOTALMENTE A LAS NECESIDADES DEL CLIENTE, ADEMAS PERMITE REALIZAR EL SECADO DE UNA MANERA RAPIDA Y SENCILLA.

Blackberry Curve 3G 9300 Unlocked GSM SmartPhone with 2 MP Camera, Wi-Fi, GPS, Bluetooth - Unlocked Phone - International Version - Graphite Grey
Offered by TopShop Direct
22 used & new from $22.00

5.0 out of 5 stars 100% RECOMENDADO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
EL PRODUCTO FUNCIONA CORRECTAMENTE, VIENE CON LOS ACCESORIOS INDICADOS, ES LIVIANO Y DE FACIL MANEJO, LO RECOMIENDO TOTALMENTE, CUMPLE LAS ESPECTATIVAS DEL CLIENTE.

Remington S9950 Shine Therapy Moisturizing and Conditioning Digital Ceramic Hair Straightener, 1"

5.0 out of 5 stars 100% SATISFECHA CON EL PRODUCTO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
ES UN PRODUCTO COMPLETAMENTE LIVIANO, DE FACIL MANEJO, LA TEMPERATURA PUEDE SER GRADUADA. PERMITE AHORRAR TIEMPO, EL CABLE ES BASTANTE LARGO.LO RECOMIENDO TOTALEMENTE!

Oxen 81013 Gunmetal Polarized Fashion Sunglasses with Sleek, Stylish Frames for Men and Women Who Need Protection From the Sun While Playing Sports, Working, or Relaxing outdoors

2 of 2 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars BELLOS, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
LOS LENTES SON HERMOSOS, LIGEROS Y DE BUENA CALIDAD... ESTOY TOTALMENTE SATISFECHA CON EL PRODUCTO, LO RECOMIENDO TOTALMENTE... EL PRODUCTO ES EXACTAMENTO AL MOSTRADO EN LA FOTOGRAFIA.

Pinypon Shopping Center Playset
Pinypon Shopping Center Playset
2 used & new from $112.95

3 of 7 people found the following review helpful
5.0 out of 5 stars UN REGALO HERMOSO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
ME ENCANTO EL PRODUCTO, ES HERMOSO Y VIENE CON TODOS LOS ACCESORIOS QUE MUESTRAN EN LA FOTOGRAFIA. LAMENTO NO HABER PEDIDO OTROS MUNEQUITOS MAS APARTE PUES ES TAN HERMOSO QUE PROVOCA TENERLOS TODOS!!!
Comment Comment (1) | Permalink | Most recent comment: Dec 13, 2012 5:50 AM PST

adidas Vigor TR 2 Running Shoe (Little Kid/Big Kid),Shift Grey/Radiant Pink/Sharp Grey,5 M US Big Kid
Offered by Kicks Game

5.0 out of 5 stars PRODUCTO SATISFACTORIO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
LOS ZAPATOS SON HERMOSOS, ES UN PRODUCTO ORIGINAL DE LA MARCA ADIDAS, SON COMODOS Y LOS COLORES SON TAL CUAL SE MUESTRAN EN LA FOROGRAFIA, ESTOY TOTALMENTE SATISFECHA CON EL PRODUCTO, LO RECOMIENDO TOTALMENTE.

adidas Women's response Drei Streifen Short-Sleeve Tee, White/Bright Pink, Small

5.0 out of 5 stars EXCELENTE PRODUCTO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
LA FRANELA ES HERMOSA, ES ORIGINAL DE LA MARCA ADIDAS, ES FRESCA Y COMODA, ESTOY TOTALMENTE SATISFECHA CON EL PRODUCTO, LO RECOMIENDO TOTALMENTE.

PUMA Women's Wynne Pearl Shoe,Black,8 B US
PUMA Women's Wynne Pearl Shoe,Black,8 B US

5.0 out of 5 stars PRODUCTO SATISFACTORIO, December 7, 2012
Verified Purchase(What's this?)
EXCELENTE PRODUCTO, CUMPLIO TOTALMENTE MIS ESPECTATIVAS, EL PRODUCTO ES ORIGINAL, COMODO Y LIGERO TAL COMO SE MUESTRA EN LAS FOTOGRAFIAS, LO RECOMIENDO TOTALMENTE.

Page: 1